بهترین روش برای ترمیم دندان ها چسیت؟
نوشته شده توسط : shamim

شاید برای خیلی از افراد، در شرایط مختلفی پیش آمده باشد که با درد های ناگهانی در ناحیه دندان ها مواجه شده باشند و با سرد و گرم شدن انواع نوشیدنی ها و یا غذا ها دندان هایشان درد شدیدی بگیرد. در این مرحله با مراجعه به دندان پزشک به احتمال بسیاری تجویز عصب کشی می باشد. گفتنی است که قبل از پیشرفت این عمل روش درمان این درد ها تنها از طریق کشیدن بود به همین دلیل است که امروزه عصب کشی بهترین روش برای ترمیم دندان می باشد. چرا که با استفاده از این روش دندان های اصلی در دهان بدون عصب باقی مانده و برای پر کردن جای خالی آن ها لازم به هزینه های بیشتر نمی باشد. بدین جهت با استفاده از این روش، استفاده از عصب کشی دندان شیوه ای برای نگه داشتن دندان های طبیعی بوده و دردسر های پس از کشیدن دندان ها را نیز کمتر می کند.

عصب کشی دندان چیست؟

عصب کشی یکی از روش ها متداول درمانی برای درمان دندان هایی می باشد که دچار آسیب شدید شده و به هنگام خوردن نوشیدنی و یا غذا ها و همچنین با کوچک ترین گرم و سرد شدن دندان ها به شدت درد می گیرند در این روش عصب و یا به اصطلاح ریشه دندان ها بدون نیاز به کشیدن خود دندان ها برداشته شده و در نهایت جای خالی ریشه، با استفاده از مواد مخصوص پر می شود.

به یاد داشته باشید که بهترین روش مراقبت از دندان، پیشگیری می باشد. شما می توانید با رعایت بهداشت دهان و دندان مثل مسواک زدن و استفاده نخ دندان، از پوسیدگی جلوگیری کنید. اما اگر در نگهداری دندان سهل انگاری کردید و مجبور به عصب کشی دندان شدید، آن ها را مانند سایر دندان ها روزی دو بار مسواک بزنید و از نخ دندان استفاده کنید.





:: برچسب‌ها: دندان , دندانپزشکی , دندان پزشکی , کلینیک دندان پزشکی , کلینیک دندان پزشکی , کلینیک دندانپزشکی دکتر شیدا , کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا , عصب کشی , عصب کشی دندان , ترمیم دندان ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: